آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2025
باردید دیروز : 933
بازدید هفته : 4673
بازدید ماه : 4520
بازدید سال : 36945
بازدید کلی : 353765

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1393
نظرات

زندي اين روزها در باشگاه راه آهن تمريناتش را انجام مي دهد تا آمادگي اش را بدست بياورد. بازيکن سابق استقلال در آستانه دربي هفتادونهم گفت و گويي در مورد اين بازي حساس و شرايط خودش با "ورزش سه" انجام داد:



نگفتم از فوتبال خداحافظي مي کنم



من هيچوقت نگفتم مي خواهم از فوتبال خداحافظي کنم و در اين مدت سکوت کرده بودم. مي خواستم در اين مورد به کارهايم رسيدگي کردم و اين توانايي را در خودم ديدم که به فوتبال برگردم. در حال حاضر شرايطم بهتر از قبل شده و مي توانم فوتبال بازي کنم.در اين مدت خيلي اذيت شدم و حتي بعد از چند ماه استراحت مجبور شدم دوباره پايم جراحي کنم و به همين خاطر دوران مصدوميتم طول کشيد. همان موقع در فکر خداحافظي بودم اما هيچ حرفي نزدم و به هيچ کس نگفتم.اما تصميم گرفتم به فوتبال برگردم چون نمي خواستم با مصدوميت خداحافظي کنم. مي خواهم دوباره به فوتبال برگردم و در اوج از فوتبال کنار بروم.



خودم خواستم در ايران تمرين کنم



در حال حاضر در باشگاه راه آهن با آقاي مولايي کار مي کنم . در استقلال هم با آقاي مولايي کار مي کردم و از ايشان شناخت دارم . به همين دليل تمريناتم را با آقاي مولايي انجام مي دهم تا آمادگي بيشتري براي بازگشت به دست بياورم. فکر مي کنم 80 درصد آمادگي ام را بدست آوردم و فکر مي کنم تا نيم فصل بتوانم در بازي ها به ميدان بروم.خودم خواستم در ايران تمرينات آماده سازي را انجام دهم.در آلمان فيزيوتراپي کردم وتصميم گرفتم به ايران بيايم.



هنوز تصميمي نگرفته ام



هنوز مشخص نيست که در ايران بازي کنم يا خارج از ايران. در حال حاضر تمام تمرکزم را روي آمادگي بدني ام گذاشتم و در هفته هاي آيند ه تصميم مي گيرم. حضورم در باشگاه راه آهن ربطي به اين مساله ندارد که بخواهم در اين تيم بازي کنم. باشگاه راه آهن اين امکان را در اختيار من قرار داده و بايد از آنها تشکر کنم.



دوست دارم براي تماشاي دربي بروم



در فکر اين هستم که براي تماشاي بازي دربي به ورزشگاه بروم و چند نفر از دوستانم اين پيشنهاد را به من دادند.دلم براي هواداران خيلي تنگ شده و دوست دارم در اين جو قرار بگيرم. اين احتمال وجود دارد براي تماشاي بازي بروم و با اينکه خيلي شلوغ است اما حال و هواي اين بازي را دوست دارم.



دربي که شروع شد ريلکس بازي کردم



من 4 بار جلوي پرسپوليس بازي کردم که يک بار در جام ولايت بود.اولين بار اين بازي برايم خيلي جالب بود . بازيکنان از دو،سه هفته قبل استرس داشتند و به اين بازي فکر مي کنند اما من برعکس همه بودم و بيشتر دوست داشتم از بازي لذت ببرم. البته قبل از بازي استرس داشتم اما وقتي بازي شروع شد راحت تر کار کردم. در بازي هاي بعدي ريلکس تر بودم و دوست داشتم در تمام بازي ها اين جو وجود داشته باشد.



آن 10 دقيقه 2سال طول کشيد



در آخرين دربي که حضور داشتم 3-2 بازي را باختيم و خاطره خيلي بدي براي من شد. تا دقيقه 70 بازي را برده بوديم و نمي دانم شايد خدا مي خواست پرسپوليس به بازي برگردد اما همه چيز عوض شد. آن 10 دقيقه آخر بازي 2 سال طول کشيد و بعد از گلي که پرسپوليس زد شايد بچه ها ترسيدند و 2گل ديگر خورديم.



برد پرسپوليس لذت داشت



البته با استقلال توانستيم پرسپوليس را شکست دهيم و در جام حذفي هم اين تيم را برديم و که اين بردها لذت زيادي داشت. حتي در آن بازي که باختيم من از اينکه بازي خوب و جذابي از آب درآمد راضي بودم. دوست دارم دوباره در اين جو بازي کنم البته منظورم دربي نيست و جو هواداران ايراني را دوست دارم.



بازي هاي استقلال را مي ديدم



حتي زماني که در قطر بودم بازي هاي استقلال را پيگيري مي کردم و تا جايي که مي توانستم بازي ها را مي ديدم.من دوسال خيلي خوبي در استقلال داشتم اما يک سري مشکلات بوجود آمد که ترجيح دادم به قطر بروم. استقلال خيلي به من کمک کرد و من هم براي اين تيم بازي هاي خوبي انجام دادم.



خداکند دربي مساوي نشود



پيش بيني دربي سخت است چون شرايط اين بازي خيلي فرق دارد.اميدوارم اين بازي مساوي نشود و استقلال هم پيروز شود. آخرين گلي که استقلال در دربي زده گل من بوده و ديگر استقلال گل نمي زند.حتي اگر بازي مساوي شود دوست دارم پرگل باشد.


تعداد بازدید از این مطلب: 738
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود